Accesul la serviciu: Accesul la serviciu este permis oricărui utilizator care accesează site-ul nostru.

Pentru a i se permite accesul la serviciu, utilizatorul va trebui să accepte termenii și condițiile ce reglementează raportul juridic dintre www.biroticshop.ro si client/utilizator.

www.biroticshop.ro își rezervă dreptul de a restricționa sau exclude accesul clientului la serviciu, și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate și de a șterge sau restricționa contul acestuia, în limitele legii, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului pe site, accesul și existența contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciază în vreun fel www.biroticshop.ro. Clientul se poate adresa, în scris, departamentului de relații cu clienții Birotic Shop, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor menționate.

În cazul în care această opțiune este prezentă pe site, fiecare utilizator poate avea un singur cont. Este interzisă partajarea unui cont între mai mulți membri/clienți.

Produse, servicii și prețuri

www.biroticshop.ro poate publica pe site informații despre produse și/sau promoții practicate de către acesta.

www.biroticshop.ro poate limita unuia sau mai multor clienți, capacitatea de achiziționare a unor produse disponibile pe site la un moment dat, în condițiile art. 7.1.

Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.

Facturarea produselor achiziționate se va emite exclusiv în LEI. În cazul în care plata se efectuează prin card bancar, www.biroticshop.ro va debita contul curent al clientului cu sumele reprezentând contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii către acesta din urmă a confirmării comenzii.

În cazul plăților online www.biroticshop.ro nu este / nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda națională. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai clientul.

Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea www.biroticshop.ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

În descrierea produselor www.biroticshop.ro isi rezervă dreptul de a utiliza și alte produse care pot să nu fie incluse în costurile produselor respective.

În ciuda eforturilor Birotic Shop, unele produse pot avea prețuri incorecte, afișate în mod eronat sau pot reprezenta greșeli umane. În aceste condiții, întotdeauna se consideră ca preț final, prețul acceptat de către www.biroticshop.ro in urma generării facturii. Excepție făcând situația în care, în urma unei convorbiri cu clientul, se ajunge la altă rezoluție. Pentru orice astfel de problema, www.biroticshop.ro va anunța clientul prin oricare dintre metodele de contact furnizate de către acesta.

Comanda online

Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adăugarea produsului/produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există pe stoc. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine rezervarea automată a respectivului produs.

Prin finalizarea comenzii Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii, denumită în cadrul acestui document și comandă emisă.

Prin finalizarea comenzii clientul consimte că www.biroticshop.ro poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de www.biroticshop.ro si prevăzut în cadrul prezentului Document, în orice situație în care este necesară contactarea clientului.

www.biroticshop.ro poate denunța unilateral comanda efectuată de către client, în urmă unei notificări prealabile adresate clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune interese în următoarele cazuri:

– neacceptarea de către banca emitentă a cardului clientului, a tranzacției, în cazul de plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de www.biroticshop.ro, în cazul plății online;
– datele furnizate de către client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
– activitatea clientului pe site poate și/sau produce daune de orice natură, sau prejudiciază în orice fel www.biroticshop.ro si/sau partenerii acestuia;
– realizarea a mai mult de o încercare de livrare consecutive, eșuată;
– clientul poate renunta la o comandă efectuată până la momentul în care produsele au fost înmânate curierului.

În cazul în care clientul renunța în cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comandă efectuată, pentru care plata a fost efectuată cu card bancar și în care banca emitentă a cardului clientului a virat sumele achitate în contul Birotic Shop, suma această va fi returnată de către Birotic Shop în maximum 30 zile calendaristice de la dată la care această din urmă a luat la cunoștință acest fapt, în contul IBAN indicat în scris de către client.

În cazul în care un produs comandat de către client, efectuând în prealabil o plată cu card bancar nu poate fi livrat de către www.biroticshop.ro, din culpa sa sau din culpa unui terț, www.biroticshop.ro va informa clientul asupra acestui fapt și va depune toate diligențele legale pentru recuperarea sumei și returnarea în contul clientului, în termen de 14 zile lucrătoare de la recuperarea acestei sume, dacă recuperarea se impune.

Clientul nu are dreptul de a modifica conținutul unei comenzi după ce aceasta a fost pregătită sau expediată.

Detaliile de livrare a produselor incluzând dar nelimitandu-se la timpul necesar livrării nu constituie o obligație contractuală din partea www.biroticshop.ro, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.

În cazul în care un client își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile în derulare existente la acel moment își păstrează datele definite/acceptate de către client după momentul efectuării modificării, luându-se în considerare pentru livrare și contact, noile date modificate corespunzător.

Comandă reprezintă oferta www.biroticshop.ro de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de înregistrare a comenzii (primul email pe care îl primiți după finalizarea comenzii pe site) nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către www.biroticshop.ro.

Acceptarea comenzii dumneavoastră se face în momentul în care vă notificăm pe e-mail că am expediat produsul/produsele și am generat și trimis factura în format electronic.

Disponibilitatea unui produs va fi afișată pe www.biroticshop.ro dupa cum urmează:
“în stoc” – produse care sunt fizic în stocul Birotic Shop;
“la comandă” – bunul nu este disponibil în stocul Birotic Shop si pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia. Dar, dacă înregistrezi o comandă pentru un bun care are în dreptul lui “la comandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifică disponibilitatea produsului în stoc și te va contacta ca să îți comunice disponibilitatea bunului.
“produs indisponibil” – produsul nu este disponibil în stocul Birotic Shop.

Livrarea comenzilor

Livrarea către client a produselor achiziționate, este efectuată prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucrează date cu caracter personal ale clientului www.biroticshop.ro exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achiziționate de aceștia de pe website-ul companiei și numai cu respectarea întocmai a prezentului document termeni și condiții www.biroticshop.ro. De asemenea, terții parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatați pentru îndeplinirea serviciilor de transport, care procesează date cu caracter personal ale clienților www.biroticshop.ro, sunt ținuți la respectarea întocmai a termenilor și condițiilor legii cu privire la siguranță prelucrării datelor cu caracter personal și a prezentului document termeni și condiții www.biroticshop.ro. În acest sens, firma de curierat rapid poate contacta clienții www.biroticshop.ro prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) în limitele și în scopul prevăzut în prezentul articol.

Livrările se vor efectua, în medie, în 24-48 ore de la efectuarea comenzii, atunci când TOATE produsele comandate au disponibilitatea ”în stoc”. În cazul în care produsul va fi livrat cu depășirea termenului susmenționat, www.biroticshop.ro va informa clientul prin e-mail sau telefonic în termen de 12 ore de la lansarea comenzii, iar clientul poate renunta la comandă, fără a avea dreptul de a solicita daune interese.

www.biroticshop.ro livrează pe toată raza și suprafața României.

Ne rezervăm dreptul ca pentru unele localități din mediul rural, pentru care firma de curierat solicită o taxă suplimentară pentru kilometri adiționali, să refuzăm livrarea dacă valoarea transportului afectează costul total al comenzii până sub limita rentabilității. Acea comandă poate fi onorată totuși dacă respectivul client agreează să achite costul suplimentar de transport, a cărui valoare i-o vom comunica în momentul confirmării comenzii.

Estimările de livrare sunt bazate pe intervalele comunicate de firmele de curierat colaboratoare, însă www.biroticshop.ro nu poate garanta un termen sau interval de livrare. www.biroticshop.ro va încercă de fiecare dată să anunțe clientul atunci când există posibilitatea întârzierii livrării, ori printr-un mesaj în header-ul website-ului, ori prin contactare telefonică sau prin email.

Expedierea comenzilor se face prin intermediul firmelor de curierat rapid.

Refuzul recepționării coletului și returnarea produselor

Clientul www.biroticshop.ro poate refuza recepționarea coletului ce conține produsele achiziționate prin intermediul unui contract, sau, după caz, poate returna produsele, în următoarele situații:
– coletul prezintă deteriorări severe;
– produsele au fost livrate / facturate greșit;
– produsele se prezintă stricate;
– produsele nu corespund descrierii;

Clientul are dreptul să notifice în scris www.biroticshop.ro că renunță la cumpărare, cu respectarea termenului conform prevederilor OG 34/2014 și cu condiția nedesigilării coletului.

Clientul se obligă să notifice www.biroticshop.ro, intenția sa de a returna produsele achiziționate în amabalajul original, prin mijloc de comunicare scrisă (e-mail: vanzari@biroticshop.ro) în termen de maxim 12 ore de la primirea produselor.

Clientului care a notificat www.biroticshop.ro îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate, în ambalajul original, în maxim 24 ore, în caz contrar, www.biroticshop.ro, considerând cererea nefondată/invalidă și poate refuza returul.

În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, iar rambursul se va face doar în contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plată din comanda plasată.

În cazul înlocuirii produsului, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând, dar nelimitându-se la transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează.

În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client excepție făcând situațiile prezentate mai sus, precum și în cazul lipsei conformității, situație în care www.biroticshop.ro va suporta contravaloarea transportului.

Pașii pentru returnarea produsului, cumpărate online de pe www.biroticshop.ro :

1. Asigură-te că produsul îndeplinește condițiile de retur.
2. Citeste cu atentie politica de retur;
3. Selectează în formular opțiunea de retur:
a. Schimb cu același model;
b. Schimb cu un produs diferit disponibil în stoc;
c. Restituirea sumei achitate la cumpărare.
4. După aprobarea cererii de retur vom trimite curierul la tine să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi. În situația în care ai optat pentru un produs la schimb, curierul îți va aduce produsul nou și va prelua la schimb produsul care face obiectul returului, împreuna cu un proces verbal de predare primire a mărfii, in 2 exemplare, câte unul pentru fiecare.
5. Soluționarea returului, fie că este vorba de înlocuirea cu un alt produs, fie de restituirea banilor, se realizează în interval de max 15 zile, cu condiția ca produsul nou, dorit pentru înlocuire, să fie în stoc. În cazul rambursării sumei plătite, viramentul în contul tău (specificat în formularul de retur) sau pe card (dacă ai plătit cu cardul) se face în max. 15 zile de la data reintrării produsului returnat în posesia www.biroticshop.ro.

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

– Produse desigiliate;
– Colet returnat fără anunț în prealabil;
– În situația în careun colet care a fost expediat de www.biroticshop.ro nu este acceptat de către destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email etc se vor dispune următoarele măsuri:
– în contul de client asociat comenzii returnate va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.
– Mai multe detalii despre procedura de returnare a produselor găsiți aici (Politică de retur)

Limitări ale responsabilităților

www.biroticshop.ro nu poate fi ținută responsabilă în nici un fel în fața niciunui utilizator/client care utilizează website-ul sau conținutul, altfel decât în limita articolelor ce constituie termeni și condiții.

Sesizări și reclamații

Pentru orice sesizare sau reclamație ne puteți contacta telefonic la numărul +40-735-142-141 sau pe email la vanzari@biroticshop.ro.

Orice conflict apărut între Birotic Shop și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. Birotic Shop se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la dată denunțării de către dvs. a contractului.

În cazul în care concilierea amiabilă nu este posibilă se vor aplică prevederile legale românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de compentența instanțelor românești.

Forță majoră

Exceptând cazurile în care nu au prevăzut în mod expres altfel, nici una din părțile unui contract încheiat, care este încă în derulare, nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia din obligațiile care îi incumbă în baza contractului, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment de forță majoră.

Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat, va aduce la cunoștință celeilalte, imediat și în mod complet, producerea acestuia și să ia orice măsuri care-i stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului eveniment.

Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este exonerat de la această obligație numai în cazul în care evenimentul o împiedică să o ducă la bun sfârșit.

Dacă în termen de 15 zile de la dată producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract fără că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.

Partea care invocă evenimentul de forță majoră trebuie să facă dovadă imposibilității executării obligațiilor în termen de 30 zile de la dată producerii evenimentului dar în limitele de mai sus.

Litigii

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea…etc a site-ului și/sau al oricărui conținut trimis de către www.biroticshop.ro utilizatorlui/clientului prin accesare și/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declară de acord cel puțîn cu prevederile “termeni și condiții”.

Orice dispută cu referire la prezentele termeni și condiții care ar putea să apară între utilizator/client și www.biroticshop.ro se va rezolva pe cale amiabilă, părțile depunând toate diligențele necesare în acest sens.

Orice dispută, de orice fel, care ar putea să apară între utilizator și www.biroticshop.ro sau partenerii săi, se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă această nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de către instanța competență de la sediul Birotic Shop, în conformitate cu legile române în vigoare.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauza, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Prezentul document a fost redactat și va fi interpretat în conformitate cu legislația română.

Garanție de conformitate

Garanția produselor Birotic Shop – Produsele comercializate pe www.biroticshop.ro, înainte de a fi ambalate, trec printr-un control tehnic al calităţii. Acest fapt elimină posibilitatea de a fi livrate produse cu defecte. Produsele sunt ambalate corespunzător, în cutii speciale.

Conformitatea produselor – se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
– corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat pe www.biroticshop.ro ca model;
– corespund scopului specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului la distanţă;
– corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
– fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate.

Instrucţiuni

Vă rugăm să păstraţi factura fiscală şi confirmarea plăţii primită pe mail de la serviciul plăţii electronice în cazul plăţii prin virament bancar, respectiv chitanţa primită de la curier în cazul plăţii în ramburs, pentru a putea face dovada datei cumpărării produsului în cazul unor eventuale reclamaţii de calitate ce pot fi adresate magazinului www.biroticshop.ro.

Dispoziții finale

www.biroticshop.ro isi rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale site-ului/structurii acestuia precum și orice conținut cu notificarea prealabilă a utilizatorlui sau clientului, acesta urmând a-și exprimă acordul asupra modificărilor, în cel mult 3 zile. În cazul în care clientul/utilizatorul nu își exprimă acordul/dezacordul asupra modificărilor, în interiorul termenului de 3 zile, se va interpreta că acesta și-a exprimat tacit acordul asupra tuturor modificărilor intervenite asupra prezentelor termeni și condiții.

În limita prevederilor termeni și condiții, www.biroticshop.ro nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de către administratorul site-ului.

www.biroticshop.ro isi rezervă dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natură și/sau legături pe oricare pagină a site-ului, cu respectarea legislației în vigoare.